Miért jó a hírlevél?

Általában így kezdődik egy szokásos hírlevél feliratkozásra buzdító mondat: “Iratkozz fel te is a hírlevelünkre, hogy elsőnek értesülj a legújabb bejegyzésekről, cikkekről, termékekről, lehetőségről és nyereményjátékokról.”  De nézzünk egy kicsit a dolgok mögé.

Miért is jó a hírlevél?

Először nézzük meg a hírlevél fogalmát!

A hírlevél egy rendszeresen terjesztett publikáció általában egy, a megrendelőit érdeklő főtémáról. A hírlevél fajtája az újság és a szórólap. Az elektronikusan, e-mailben kézbesített hírlevelek is gyors elfogadást nyertek, ugyanazokból az okokból kifolyólag, hogy az e-mail általában népszerűségre tesz szert a nyomtatott levelezéssel szemben.

Kik is alkalmazzák általában?

Klubok, templomok, társaságok, egyesületek és vállalkozások, főleg cégek adnak ki hírleveleket, melyben tájékoztatják az érdeklődő tagokat, vásárlókat vagy alkalmazottakat. Némely hírlevelet üzleti vállalkozásként készítenek, s értékesítenek közvetlenül a megrendelőknek. A vásárlóknak és jelölteknek történő hírlevélküldés szokásos marketingstratégia, melynek lehetnek előnyei és hátrányai.

És még egy fontos tévhit eloszlatás!

A marketing hírlevél nem egyszerű hirdetés vagy reklám, és legfőképpen nem egy vásárlásra buzdító e-mail. Nem jó megoldás, ha csak az aktuális akciókról tájékoztatja a címzettet. A marketing hírlevél olvasója hasznos információkra vevő, kíváncsi titkokra, szórakozni kíván, és akár kicsit jobban megismerni a hírlevél küldőjét. Így saját hírlevelében a cég szolgáltatásával, termékeivel kapcsolatos tudnivalókat, akár a cégről, vagy a hírlevél kezelőjéről szóló legfrissebb híreket meg lehet osztani, de olyan vicceket is, amelyek valamelyest kapcsolódnak az eladni kívánt portékához. Tartalmazhat például keresztrejtvényt, amelynek megfejése kapcsolódik a feladó cégéhez, szolgáltatásához.

Általában jellemző rá, hogy az érintett szervezet híreiről és közelgő eseményeiről tájékoztatnak, s általános érdeklődés céljából tartalmazzák az elérhetőségi adatokat is.

A kéretlen hírleveleket spamnek nevezzük. Ez az amit neked soha nem küldünk.

Mi ezeket az alapelveket tartjuk szem előtt.

 

Ha számodra is szimpatikus, iratkozz fel Te is a hírlevelünkre!

Az adataidat bizalmasan kezeljük, azt harmadik félnek nem adjuk ki!   forrás: wikipédia  

Bertalan

Imádom a kávét, egyszerűen a rabja vagyok, az íze mellett az pár nyugodt percet is kedvelem, amíg az ember megissza a kávéját.
Amióta ganoderma kávét iszom tele vagyok energiával és frissességgel, élvezem, hogy rengeteg mindenre van időm, azáltal, hogy pénzt is keresek a kávézással egyre több álmom tudom valóra váltani.

Minden vélemény számít! Kíváncsi vagyok a tiédre is.